.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرار سرمايه‌گذار 13 ميليارد توماني از فريدونكنار

مديرعامل شركت خصوصي راهبران بندر فريدونكنار گفت: به دليل بروز برخي اتفاقات حاشيه‌اي يك سرمايه‌گذاري13 ميلياردي در بندر شهرستان فريدونكنار را از دست داديم.

محمدحميد كمال در جلسه شوراي اداري شهرستان فريدونكنار اظهار داشت: ما از سرمايه‌گذاران در خصوص ورود و خروج كالا در بندر خصوصي شهرستان فريدونكنار استقبال مي‌كنيم و متاسفانه برخي اتفاقات حاشيه‌اي در دو ماه گذشته باعث شد سرمايه‌گذاراني كه قصد 13 ميليارد تومان سرمايه‌گذاري در بندر خصوصي شهرستان را داشته اند، منصرف شوند.

مديرعامل شركت خصوصي راهبران بندر فريدونكنار با بيان اينكه 400 ميليارد تومان در بندر خصوصي فريدونكنار سرمايه‌گذاري مي‌شود، افزود: ما به عنوان بخش خصوصي و جز كوچكي از نظام در يك منطقه به نام فريدونكنار مسئوليتي را پذيرفته‌ايم و قرار است كارهايي بزرگ را صورت دهيم.

كمال بيان داشت: ما تعهداتي داريم و در چهار سال با هزينه بالغ بر 400 ميليارد تومان بايد ساخت و ساز بندر را به اتمام رسانده و دوره بهره‌برداري ما 36 ساله است.

وي ادامه داد: در اين چهار سال ما هيچ گونه تعهدي براي بهره‌برداري نداريم و نگاهمان ساخت و ساز است ولي در حد توان و براي اينكه مجموعه بتواند با وظايفشان آشنا شوند كشتي هم پهلو مي‌گيرد.

وي خاطرنشان كرد: اين بندر نياز به ترمينال‌هاي مختلف كانتينري، غلات، نفت، گاز، فاضلاب و كانال‌هاي آب‌هاي سطحي دارد و احتياج به نقشه و كارشناسي دارد.

كمال ادامه داد: نقشه‌ها در دو مرحله كلي تهيه مي‌شود و به سازمان بنادر داده مي‌شود، ما كارهاي ساخت و ساز را آغاز مي‌كنيم و اين كار به مرور صورت مي‌گيرد.

وي يادآور شد: فاز اول را شروع كرديم و نقشه‌ها هم بر همين اساس داده شد و با كارخانه سازنده سوله قرارداد بسته شد و از ابتدا سال آينده ساختمان اداري را نيز شروع مي‌كنيم تا تردد عوامل در محوطه بندر كمتر شود.

مديرعامل شركت خصوصي راهبران بندر فريدونكنار تصريح كرد: ماهانه حدود 50 ميليون تومان عوامل شركت هزينه دارند و براي اينكه جوابگوي هزينه‌ها باشيم كشتي هم پهلو مي‌گيرد اما دغدغه ما اين است تعهدات ساخت ساز به نحوه عالي صورت گيرد.

كمال افزود: تاكنون 120هزار تن كالا در بندر خصوصي شهرستان فريدونكنار تخليه شد و به صورت مستقيم و غيرمستقيم براي فريدونكنار و منطقه درآمد داشته است.

وي اضافه كرد: در خصوص فعاليت‌هاي فرهنگي و ورزشي نيز در رشته‌هاي قايقراني، هندبال و فوتبال فعال هستيم و افتخاراتي را نيز در اين زمينه كسب كرديم./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.